čtvrtek 17. července 2014

My other love - water, food and watermelon ✿.

Agrrr, ještě teď jsem naštvaná. Včera jsem měla takovou chuť psát článek ale nevěděla jsem jaky, volala jsem se svoji sestřenkou a tak mě napadlo udělat něco o nas dvou, aha okejj, ja debil se směju něco zmačknu a článek se mi vymazal.. Takže jsem byla tak naštvaná že jsem už potom nic nenapsala! Ale okejj, jím meloun!- miluju meloun.


 ↑ Já tak miluju obrázky z weheartitu. Ještě k tomu, natom meloun ach a voda, bombaa.
Jestli jste četli i jiné moje články tak víte že já vodu prostě miluju ,snad ve všech článkach co jsem psala o létě, vodě a tak jsem vždy napsala například 'achhh, voda ..vodaaaa' prostě na létě miluju ten osvěžujici pocit když skočite do tak krásne vody.

Dneska jsem byla s babi a dědou na trhách, ježiši! Jak já nesnáším ty důchodce co jdou s hůlkama a otačeji se sněma, kdyby někteří neuhli maj to mezi nohama, jako nic nemam proti duchodcich ja taky budu jednou stara, ale nečumi a furt se budou otáčet, moje nervy.


↑ Okejjj, na uklidnění meloun, awww^_^ Dala bych si i ledovou kávu,asi si zajdu do obchodu. Ale ne, pak budu ještě tlustější než jsem (hele, nesnažte se mi psát že nejsem tlustá, pokuď me neznáte mou fotku jste ještě neviděli,fotku mé postavy,okay?:D:D) ať už je teploo, nebudu moc jíst jen se čvachtat v této nádheře. ↓↓

↓↓ 
Úžasné♥.

Tedaa, nemyslím přímo v tomhle bazénu!:-D ale je to nádhera vid ?
Asi půjdu na omegle, lol to je taková debilovina. Jen jim napíšu čau kamo, jak je..a oni si me hned vykliknou, hajzli:-D

 ↑ obrázek jsem si vypujčila od Kristý
Tyhle obrázky miluju taky, vždycky se unich zasměju a teď se jdu smát na omegle, takže se mějte.

5 komentářů:

  1. Hahaha, jono, moře je nejlepší ))) jinak taky bych si dala meloun <3 ale nemůžu ještě moc kousat, byla jsem na operaci se zubama, odstraňovali mi všechny 4 osmičky ! :D no ale už je to oukej )) Tyna*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja nesnašim zubaře jak mi i trhali zubyy, hlavne deda:D:D ale na operaci,nechtela bych . ja bych nevydržela bez jidla:D:D že kousat

      Vymazat
  2. Hele teď mám strašnou chuť na meloun, ale mám pocit, že když ještě na chvíli vylezu ven, tak se rozteču a to mám jít až do obchodu. :D Asi si tu chuť nechám zajít! :D Já se k tobě tak ráda vracím. Máš takové lidské a spontální články. :) Jen tak dál! :))

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, dekuju moc. Seš strašně hodna a od tebe to potěší:)
      Jsem moc rada když mi někdo chvali blog, neuvěřitelne me to potesi

      Vymazat
  3. Už mám hotový design, mrkni se na blog graphica.blog.cz ! Doufám, že se ti bude líbit a kdyžtak dodělám nějaký popisky apod. Jinak nevím jak ho nastavím, v životě jsem to nedělala na blogspot :D ale to půjde! ))) Tyna*

    OdpovědětVymazat